The Summer School of Advertising

Samen met MWG, IAB Nederland, PMA en Upgrade hebben wij de handen in één geslagen en een kosteloos opleidingsprogramma opgezet voor de digitale marketing- en media-industrie: ‘The Summer School of Advertising’. Met deze opleiding verhoog je op een laagdrempelige manier jouw kennis over de industrie.

Het opleidingsprogramma bestaat in totaal uit acht verschillende webinars waarin iedere week een andere specialist een bepaald thema behandelt. Zo zal Arwind Gajadien, Founder & Owner van Crafture in het eerste webinar de ultieme driehoek creatie-media-techniek bespreken. In de daaropvolgende webinars deelt onder anderen Johan Smit, directeur PMA wat je als online marketeer over offline media moet weten om je online media te optimaliseren, vertelt Marc Oosterhout, voorzitter SIRE hoe je tot een goede positionering komt en deelt Tim van der Wiel, founder GoSpooky zijn toekomstvisie op voice. Moderators van het opleidingsprogramma zijn Dick van der Lecq en Nathalie Peters.

‘The Summer School of Advertising’ is bedacht om het ecosysteem samen naar een volgend niveau te brengen. Het verbreden en verbinden van kennis, expertise en mensen is daarbij  essentieel. Via dit nieuwe opleidingsprogramma hopen wij hieraan te kunnen bijdragen. Daarnaast hopen we op deze manier de markt meer kennis en begrip voor aanverwante expertisegebieden te bieden. Met als doel een betere aansluiting en samenwerking die zorgt voor beter resultaat.

Bekijk het complete overzicht en schrijf je in!

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en events!

Nieuwsbrief