Let’s stay connected!

Laten we praten over ons vak!
Wij merken dat er een enorme honger is naar informatie en behoefte is om te horen over hoe andere vakgenoten het nu aanpakken. Dus dat gaan we met Adformatie Connects, mogelijk maken.

VEA is de samenwerking met Adformatie, NIMA, MWG , IAB, PMA, MMA, bvA, IDEA, Logeion en DDA aangegaan om met industry leaders samen over de impact van de coronacrisis op het marketing en communicatie-vak te praten.

Vanaf nu wekelijks, op donderdagmiddag om 16.30 uur, live vanuit Capital C de talkshow Adformatie Connects met experts uit de wereld van media, marketing en communicatie. In een klein half uur wordt het vak bijgepraat over de impact van recente ontwikkelingen en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan.

Schakel in via: https://www.adformatie.nl/media/livestream-adformatie-connects

Aflevering 7 (14 mei, 16:30)
Wat moet er nu gebeuren om bedrijven overeind te houden? Wat zijn de lichtpuntjes voor een branche die waarschijnlijk ook volgend jaar nog deels stilligt? Wat zijn de lange termijn-gevolgen voor de experience-economie?

We praten erover met:

– Marijke Smallegange (head of digital marketing, communication & Commerce Rijksmuseum)
– Imre van Leeuwen (directeur Dutch Grand Prix & SportVibes, voorzitter Sponsorringen)
– Mark Versteegen (head of sponsorship KPN)


Bekijk eerdere afleveringen hier terug. 

 

 

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en events!

Nieuwsbrief