IAA Hollandse Nieuwe – 12 Juni 2014

IAA’s Hollandse Nieuwe – De allereerste haringparty voor de marketingcommunicatie-industrie.Op het programma staat naast het traditionele nieuwe haring happen, Hollandse nieuw talent die hun visie deelt met het publiek. Tevens wordt het nieuwe bestuur voorgesteld. Meld je hier aan. Het jonge bloed op het podium wordt begeleid door Matthijs van den Broek en bestaat uit:• De kersverse winnaar van YIM Mediatalent van het jaar, Joris Garritsen (MediaCom)• Ramin Bahari, de organisator van de ‘Back to Basic’ 24-uurs pitch die Interbest en Bever voor de Jonge Honden organiseerde en waar de winnaars Nederland vertegenwoordigen in Cannes.• En de winnares van Leeflang scriptieprijs, Mariska Verstappen (Customer Insights Analyst bol.com)Storm Marketing Consultants sponsort het te veilen vaatje haring. Fernando Halman van FunX is de veilingmeester. De opbrengst van de veiling wordt gedoneerd aan Plastic Whale. Deze organisatie houdt zich bezig met het schoonvissen van onze wateren, waarbij ze recent gestart zijn met het plastic vrij maken van de Amsterdamse grachten.Het programma15:30 uur – inloop & registratie & welkomstdrankje16:15 uur –  jong nieuw bloed op het podium17:30 uur – start borrel en haringhappen18:30 uur – veiling vaatje voor Plastic Whale21:00 uur – eindeLocatieEdel, Het Sieraad, Postjesweg 1 te Amsterdam. Absoluut een top locatie gezien het te verwachten weer.VervoerEdel is prima te bereiken met de fiets, het openbaar vervoer of per boot. Je kunt ook met de auto komen. Hou rekening met betaald parkeren.Kosten25,–  euro (inclusief BTW).

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en events!

Nieuwsbrief