Terugblik: 24Academy

Begin deze maand vond 24Academy, hét marketingcongres voor studenten plaats in het Concertgebouw in Amsterdam. Het was voor het eerst dit jaar, dat het evenement een internationale focus had. Het thema (un)stereotyping werd onder de loep genomen in relatie tot creatief werk voor en door internationale merken en bureaus.

Havas Lemz & Hammerfest, VICE, Dept, Accenture Interactive, Yoni, Momkai, De Speld, Oxfam Novib, Halal, CZAR en Cake, 72andSunny, Top Notch en Dentsu Aegis namen verschillende sessies voor hun rekening waarbij (un)stereotyping de boventoon voerde.

Na afloop van de sessies konden de studenten netwerken met: 5PM, Alfred International, DDB UNLIMITED. Dentsu Aegis, Dept, Energize, GUC Agency, Glasnost, Hammerfest, Havas Lemz, Joe Public Take-Away Advertising, J. Walter Thompson Amsterdam, Momkai, NoSuchCompany, Selmore, TBWA\NEBOKO, qontent matters & VICE. 

We kijken terug op een wederom geslaagde (en uitverkochte!) editie van 24Academy en zien jullie graag volgend jaar terug!

 

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en events!

Nieuwsbrief